Hang Zalim Harbi!

Posted: Oktober 23, 2010 in Isu, Saya, Sosial

Salam,

Orang kata tak baik bengang2. Nanti tak awet muda. Mungkin YA, Mungkin TIDAK.

Orang Kafir Harbi (Yang Amat2 Membenci Umat Islam) harus diperangi. Manakala Orang Kafir Dzimmi (Yang Menghormati Prinsip & Orang Islam) haruslah dijaga dan dihormati juga.

Pelikkan?? Apa kaitan dengan tajuk di atas??

Sama la dengan orang yang zalim harbi ni. Mereka pemusnah diri sendiri dan orang lain. Tak kira la sesapa yang kerja apa. Pensyarah ka….Pegawai Kerajaan ka….Polis ka…Pak Guard ka…Asal buat zalim—> PENZALIM HARBI la hampa!!

KEBENGANGAN aku terhadap orang yg suka berlaku zalim membuak2 saja bila baca akbar tentang orang salah guna kuasa. Bukannya hapa..U just a servant. Kenapa nak tunjuk kuasa sangat….??? Macam hebat??

Sepanjang aku hidup ni yang diingatlah….Pernah jugak kena zalim. Tetiba lecturer tuduh aku meniru. Padahal aku dah bagi penjelasan yang kerja yang dibuat sah2 bukan hasil aku. Aku tahu lah macam mana aku siapkan kerja. Wajib ada tanda dalam papaerwork tu. Tapi apa yang di set dalam otak dia aku MENIRU.

Tak kira la apa hang cakap memang lah dia tak dengar dah. Her ears were shutting down yo!! (Semua ni gara2 k***** ****k punya pencuri laptop).

Yang penZALIM tu dengan selamba terlepas. Tapi aku la yang tanggung malu.

Tah tetiba ja rasa bengang dengan makhluk penZALIM ni.

BERSABAR SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN

SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA ORANG YANG PENYABAR

p.s:

1. Hari ini (Jumaat-22 Okt 2010) ->hari berbahagia Adik Ipar aku. Congrat Madet & Yassin.

2. Maaf atas kekasaran bahasa yang amat perlu diluahkan hari ni kerana agensi yang tidak mencapai nilai Transformasi Kerajaan,

Tinggalkan Jawapan

