Siri 1:Ziarah KL-PUTRAJAYA-NILAI-BERANANG

Posted: November 30, 2010 in Saya

Salam,

My Lovely Ibtisam

Satu perasaan yang tidak tergambar misi ziarah & konvo di KL, Putrajaya, Nilai & Beranang kali ini. Kenapa ya??

Pertama,kesempatan masa dapat ziarah ramai saudara dan rakan2 baik di beberapa tempat. Tapi kali ni kurang sikit, waktu yang di atur kurang mengena. Ramai yang bekerja. Kurang2 terubat dapat jumpa ramai termasuklah En. Sulaiman Hasan, En. Nurekmal Buhary dan ramai lagi. Namun, masa memang cemburu. Keinginan untuk belanja En Ekmal perlu ditangguh ke lain masa.huhuhu

Kedua, tak tergambar perasaan ketika misi ziarah kerana aku sekeluarga termasuk anak isteri. Just like a complete family. Memang la pun kerana aku (Ayah), Jade (Ibu) dan Ibtisam (Anak) bersama-sama berkelana kesana kemari.

Ketiga, Merasakan kehebatan KAMPUS TETAP UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA semasa misi ziarah. Bangunan semua cantik2 dan gah sangat. Kalau kami singgah mau banyak bergambar. Terutamanya teruja bila lihat Bangunan Fakulti Ekonomi & Muamalat (FEM) dan Bangunan Perpustakaan. Hebat!!!

Keempat, Keterujaan dapat menjamu selera di Restoran Masakan Cina Muslim di Shah Alam. Dah lama dah aku simpan hasrat nak makan itik panggang dan ketam masak telur masin. Memang sangat sedap. Tak kesah lah berapa yang habis. Yang penting kepuasan makan.

So, we will plan for next trip in this Disember->Sponsor by Majidah pula.

Komen-komen
  1. mia berkata:

    huhuhuhu….sedey….xberkesempatan nk jumpa ngn ibtisam hr tu huhuhuhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s