Borang Pentaksiran KSSR Pendidikan Islam

Posted: Mei 23, 2011 in Pelajaran, Saya
Tags: , ,

Salam,

Melihatkan betapa susahnya kita untuk mencari item dan bahan KSSR berkaitan Pendidikan Islam. Berikut saya telah sediakan beberapa borang dan intrumen yang telah direka dan dibuat penambah baikan untuk rakan2 semua.

Kredit saya berikan kepada SPI Penang dan Sahabat baik saya, Che Mi yang banyak membantu.

  1. Borang Pentaksiran Sumatif Individu PI
  2. Borang Pentaksiran Kelompok PI
  3. Borang Pentaksiran Sumatif Carta Pengembangan Individu
  4. Deskriptor Pentaksiran KSSR PI

Semoga rakan2 mendapat banyak manaffat dari maklumat ini. Jika ada bahan yang boleh dikongsi sila maklumkan di FB say atau e-mail ke hismuzen@yahoo.com.my.

UPDATE: Makluman kepada semua rakan. Standard Prestasi dan borang prestasi murid telah disediakan Lembaga Peperiksaan Malaysia. Sila rujuk S.U Peperiksaan Sekolah anda.

TK

Advertisements
Komen-komen
  1. ABD SALAM says:

    السلام عليكم..
    thanks byk2…memg sy mencari sgt borang2 ni…syukran

  2. Mariam Aljufry says:

    Assalamualaikum….
    Terima kasih atas maklumat yang diberikan..

  3. jihan says:

    assalamualaikum…. maaf, izin sy ambk cth borng2 nie….syukrn syafiq

  4. amirah ismail says:

    tq lah sebab dah berusaha…bagus borang begini..lbh mudah …senang nak buat..

  5. minah says:

    salam…bahagian al quran, adakah perlu dibuat pntksiran secara ujian lisan sahajakah atau dibuat dua sekali iaitu ujian lisan dan pntaksiran secara bertulis

    • selaisepinggang says:

      ADMIN: bergantung kepada perancangan guru dan panduan modul kita.lebih baik tanya pegawai ppd atau jpn.kerana pemantauan dari sana.TQ

  6. CHE MI SJK(C)KUBANG SEMANG says:

    selai, aku br dpt info terbaru tntng KSSR… nnt aku attach emel kt hg laa.. bg emel mu mn 1..bhn2 dr Lembaga Peperiksaan Malaysia…

  7. CHE MI SJK(C)KUBANG SEMANG says:

    bl nak balik koskam… ni kt xjmp lagi ni..hahah.. br2 ni km jmpt sorg JU mai bntg tntg KSSR kt sek km.. 2 dpt maklmt 2…

  8. ian says:

    assalamualaikum..
    tima kasih atas perkngsian pasl kssr ni. ada x bhn kssr yg sama untuk subjek yang lain? kalu ada boleh x dikongsi? sbb blur sesgt psl kssr ni.
    tima ksh.

    • selaisepinggang says:

      Salam, saya telah kenal pasti beberapa laman yg mungkin ada maklumat terbaik berkaitan subjek lain di internet:
      1. Laman SCRIBD – kemudian taip search KSSR
      2. Laman learnenglishisgood.blogspot.com – laman ini ada bnyak info berguna berkaitn kssr
      TQ

  9. Hidayah says:

    Assalam…minta izin amik sume contoh tu. Jazakallah

  10. asmah says:

    tq syafiq..bahan yg amat2 berguna.. pe yg perlu dinilai ek..

  11. Noor says:

    Assalam.mhn copy.. syukran jazilan

  12. nor masni binti malim says:

    sy copy..syukran ustaz

  13. mohd ashrof says:

    Slm..terima kasih banyak2..semoga apa yang dikongsi mendapat pahala daripada Allah

  14. zalena bedol says:

    assalamualaikum…ada tak instrumen kssr jawi tahun 2?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s